Obal hry Jambo

Obal hry Jambo

Jambo je hra, která patří k nejlepším deskovým hrám pro dva hráče. Hra, která má v sobě prvky strategie. Vaší mysl nenechá v klidu, bude vás nutit přemýšlet a improvizovat. U hry může dojít k nečekaným zvratům. Je dynamická. I když máte vymyšlenou strategii na několik kol dopředu, během chvilky ji změníte, jelikož do ruky dostane výhodnější, nebo taky méně výhodné karty. Do poslední chvíle nebudete vědět, kdo je vítězem.
A o co vlastně ve hře jde? O klasiku obchodování. Budete se snažit, co nejlevněji nakoupit a naopak co nejlépe prodat. Kolo má dvě fáze, které jsou rozděleny ještě na pět menších kol. V první fázi budete dobírat karty a ve druhé fázi kupovat, či prodávat zboží, vykládat vzácné předměty, jež vám pomohou k získání surovin, karet. Také můžete vyložit speciální osobu, která vám pomůže s prodejem, nákupem, nebo s dodáním nějakého předmětu, či karty. Nejzákeřnějšími kartami jsou zvířata, která mohou oloupit protihráče o kartu, předmět, ale i zboží.
Na začátku hry dostanete jeden hlavní stánek o šesti políčkách na plánování zboží. Do ruky pak pět karet a dvacet zlatých valounů a hra může začít. Vaším cílem bude získat šedesát zlatých valounů. Nebojte se, hra se vám jen tak neomrzí. Jedna partie může trvat jen dvacet minut, ale také hodinu, jen záleží na vás, jakou strategii budete hrát. A určitě vás zajímá, co znamená Jambo. Jambo je svahilský pozdrav na africkém tržišti, a právě tam vás dovede tato hra.