Obal hry K2

Obal hry K2

Obdivujete horolezce, kteří se odváží zdolat nejtěžší osmitisícovky světa? Rádi byste si taky na jednu vylezli, ale nemáte dost odvahy? Zkuste to ve hře K2. Ve hře K2 budete mít možnost pokořit druhou nejvyšší horu světa. K2 dosahuje výšky 8611 metrů nad mořem a je považována za jednu z nejtěžších osmitisícovek. Nikdy nebyla zdolána v zimě.
Hra je pro 1-5 hráčů. Každý budete mít dvoučlenný team horolezců, který se snaží během 18-ti denní expedice porazit konkurenční teamy v cestě na vrchol. Mezi důležité Mezi prvky patří volba vhodné cesty na vrchol, blokování ostatních lezců, optimální umístění stanů a patřičná pozornost věnovaná předpovědi počasí, to může cestu na vrchol značně znepříjemnit.Hráči pohybují svými horolezci prostřednictvím karet, které hrají každé kolo. Čím výše se lezec dostane, tím více bodů na konci hry hráč získá – ale pozor, ve vyšších částech hory hraje velkou roli aklimatizace. Spadne-li úroveň aklimatizace lezci pod jedna je mrtev a hráč nezíská žádné jím dosažené vítězné body.
Ve hře si budete moc zvolit lehčí trasu nebo těžší a taky budete mít na výběr, jestli horu budete chtít zdolávat v létě, anebo v zimě. Pro první zdolávání hory, doporučuji vyrazit v létě :). Můžete si říct, že se u hry moc nezapotíte, ale opak je pravdou. Na horu nebude jen tak jednoduché vylézt, neboť budete muset čelit nepřízni počasí a nedostatku kyslíku. Herní systém je karetní, je velice vyvážený a je v něm minimum náhody. U hry se pobaví jak zkušení hráči, tak nováčci. A na hře je taky super, že ji můžete hrát sami 🙂

rozložená hra K2

rozložená hra K2