obal hry Sankt Petersburg

obal hry Sankt Petersburg

Sankt Petersburg hra, kterou si opravdu zamilujete. Sankt Petersburg patří k obchodním hrám. Díky této hry se přenesete do carského Ruska. Budete mít možnost si najmout dělníky a řemeslníky. Ti budou vydělávat peníze, za které si můžete postavit budovy, anebo si najmete do svých služeb aristokraty, jejž Vám mohou přinést body, ale také vydělat i peníze. V Sankt Petersburgu pomáháte budovat a zvelebovat nové město, které přináší slávu nejen carovi, ale i zejména Vám samým.
Hra probíhá v několika kolech a každé kolo má čtyři fáze. V první fázi nakupujete řemeslníky, kteří vám svou prací přinášejí peníze. Ve druhém kole stavíte budovy, jež přinášejí vítězné body. Ve třetí je nutné rozdělit mezi šlechtu výnosné úřady. Ve čtvrté a poslední fázi lze řemeslné dílny, budovy i šlechtické úřady dále rozšířit. Na konci každého kola se na volná místa hracího plánu doplní z příslušných balíčků karty pro fázi následující a posunete se na hracím poli o počet bodů, které jste v daném kole získali, anebo získáte vydělané peníze. Tak jako v životě, i ve hře lze získat při koupi slevu v případě, že o kartičku není zájem nebo pokud již máte stejnou vyloženou. Slevu lze dokonce i kombinovat, takže někdy lze nakoupit i zadarmo, tedy skoro. Ve chvíli, kdy se obrátí poslední karta některého z balíčků (řemeslníci, budovy, šlechtici či rozšíření), nastává poslední kolo. Počet karet zbývajících v jednotlivých balíčcích je veřejný, takže hráči mohou ovlivnit délku celé hry. Po poslední fázi posledního kola se k bodům, jež hráči získali v průběhu hry, připočtou body za šlechtice a za zbylé finanční prostředky. Vítězí hráč s nejvyšším počtem bodů.
Je to hra, která je rozhodně zajímavá a napínavá. Jakmile proniknete do pravidel, je svižná a napínavá až do konce. Bude vás  bavit ve dvou, třech i čtyřech lidech.

rozložená hra Sankt Petersburg

rozložená hra Sankt Petersburg