Hra Time's Up!

Hra Time's Up!

Hra Time´s up!, která vás zavede do světa celebrit, světově známých osobností a literárních či filmových postav. Celosvětově úspěšná hra na párty. Svým způsobem se podobá oblíbené hře Activity, pouze přináší úplně nový prvek. Nebudete se snažit uhádnout věc, ale významnou osobnost. Rozdělíte se do týmu po dvou a během třiceti sekund se budete snažit uhádnout co nejvíce osobností. Na kartičkách jsou významné osobnosti z mnoha odvětví. Na každé kartě jsou jména dvou osobností odlišeny modrou a žlutou barvou. Před začátkem hry se  dohodnete, s jakou barvou osobností budete hrát.
Hra má tři kola. Na začátku vyberete 40 karet, vytvoříte týmy po dvojicích (pravidla mají i úpravu pro hru v lichém počtu) a můžete začít hrát. V prvním kole osobnosti můžete popisovat skoro bez žádného omezení, ve druhém kole na popsání osobnosti můžete použít jen jedno slovo a ve třetím kole pak pomocí pantomimy. Malou výhodu ovšem představuje fakt, že balíček 40 karet je pro všechna tři kola stejný, takže  ve druhém a třetím kole  máte určitou představu o tom, jaká jména v něm jsou. Po úspěšném uhádnutí jména si tedy tým může zapsat bod. Cílem hry je nasbírat co největší počet kartiček se jmény známých osobností. Kartičku získáte tak, že ji uhodnete :).
Ve světě je hra velmi oblíbená a dočkala se několika vydání a různých doplnění. Když jsem hru měla hrát poprvé, tak jsem bála a moc nadšená jsem nebyla, protože jsem měla strach, že se úplně ztrapním, jelikož nemám dobrou paměť na jména. Radost jsem pak měla, že to zase taková katastrofa nebyla, a že jsem i něco uhádla :D. Hlavně jsme se u ní všichni skvěle bavili a bavit se budete navzájem vším, co originálního vymyslíte a věřte, že toho bude hodně.  Součástí hry je i „Biografie“ s přehledem všech jmen, kterou by hráči neměli během hry využívat, ale můžete se dohodnout i jinak, takže se nemusíte bát, že neznámé osobnosti pro vás zůstanou záhadou a nebudete vědět, co dělali.  Hra se dobře hodí i na cesty. Time’s up! je společenská hra vhodná na různorodá setkání s přáteli, slibuje bujarou zábavu 🙂